Навчальна практика. День1 «Word»

На занятті «Розпізнавання тексту за допомогою OSR-програм. Переклад тексту.Редагування, форматування документів Microsoft Word. Друкування текстових документів» я дізнався про те, що інформацію з фотографії можна швидко перенести в текстовий редактор за допомогою спеціальної програми, наприклад «FineReader».

Я зрозумів, що ця програма дуже пришвидшує роботу з текстовою інформацією, навчився використовувати її, закріпив мої теоретичні знання практикою.

Найбільший мій успіх — перенесення даних в текстові документи з фото за допомогою різних програм.

Моїми найбільшими труднощами були — пошук та виправлення помилок програми-перекладача, перебудова змісту речень для більш зрозумілої подачі інформації.

Результатами своєї роботи я цілком задоволений і сподіваюсь, що все виконано правильно.

Під час заняття жодних конфузів не виникало.

В цілому, великих труднощів протягом практичного заняття не виникало, проте деякі навички з обробітку тексту потрібно вдосконалити.

Виконуючи роботу, я ставив за мету удосконалити вміння і навички роботи з текстовим редактором «Microsoft Office Word» і вважаю, що мета успішно досягнута.

Об авторе zaloznyunick

Навчаюсь в ССТБО, студент 22 групи.
Запись опубликована в рубрике Навчальна практика. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Оставьте комментарий