Навчальна практика. День3-4 «Access»

На занятті «Розробка моделі та створення БД Microsoft Access. Заповнення інформаційних масивів. Робота з об’єктами БД Microsoft Access. Створення запитів для отримання підсумкової інформації. Створення та друкування звітів Access» я дізнався про деякі додаткові функції програми «Microsoft Office Access», навчився ними користуватися та удосконалив навички роботи з уже відомими можливостями ціїї програми.

Мій найбільший успіх — створення таблиць баз даних, складання звітів, а також імпорт даних в програму «Excel» та розрахунки в авансовій відомості.

Мої найбільші труднощі — створення запитів.

Виконаним завданням я цілком задоволений і гадаю, що всі пункти виконав вірно.

Під час виконання роботи виникали деякі труднощі, які допомагав вирішувати викладач.

Виконуючи роботу, я ставив за мету удосконалити вміння і навички роботи з програмою «Microsoft Office Access» і вважаю, що мета успішно досягнута.

Об авторе zaloznyunick

Навчаюсь в ССТБО, студент 22 групи.
Запись опубликована в рубрике Навчальна практика. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Оставьте комментарий