Навчальна практика. День2 «Excel»

На занятті «Розробка документів Microsoft Excel. Моделювання розрахунків. Надбудова. Пошук рішення. Графічне представлення інформації: побудова діаграм, гістограм. Підготовка і друкування документів Microsoft Excel» я дізнався про дуже корисну і важливу функцію «Excel» — «розв’язувач».

Я зрозумів, наскільки просто можна розв’язувати різні задачі за допомогою програми «Excel».

Я навчився користуватися деякими спеціальними функціями програми «Microsoft Office Excel».

Найбільший мій успіх — виконання запропонованої задачі в середовищі програми «Microsoft Office Excel», зокрема використання «розв’язувача».

Мої найбільші труднощі — побудова діаграми згідно вихідних даних таблиці.

Я дуже задоволений виконаною роботою і, на мою думку, помилок не допустив.

Ніяких незвичних обставин в процесі виконання завдання не виникало.

Складність роботи виявилась немалою, виникла потреба в задіянні всіх навичок роботи з програмою «Excel», проте, я вважаю, що робота виконана успішно.

Виконуючи роботу, я ставив за мету удосконалити вміння і навички праці з  програмою для роботи з електронними таблицями «Microsoft Office Excel» і вважаю, що мета успішно досягнута.

Об авторе zaloznyunick

Навчаюсь в ССТБО, студент 22 групи.
Запись опубликована в рубрике Навчальна практика. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Оставьте комментарий